Gyorssegítség

Orvosi ügyelet: 2024.02.01-től Sülysápon is az Országos Mentőszolgálat vette át és látja el az ügyeleti feladatokat.

Ügyeleti telefonszám: 1830

(munkanapokon 16:00-08:00; hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon 0:00 - 24:00)

Önkéntes tűzoltók: +36(30)528-5493

Polgárőrség: +36(30)466-1677

Közvilágítás:
Online hibabajelentő
Telefonon/üzenetrögzítő: +36(80)980-030

Víz- és csatornaszolgáltatás: (TRV Zrt. hibabejelentő): +36(80)205-157

Falugazdász: Horváth Judit +36(30)423-8594 ügyfélfogadási idő: hétfő 8:00-12:00, helyszíne: Sülysápi Polgármesteri Hivatal

Kerti avar égetése

A kerti avar égetése - az országos tiltó szabályozás értelmében - TILOS.



Szelektív hulladékgyűjtés

Házhoz menő csomagolási- és zöldhulladék 2024. évi szállítási rend:

Fenyőgyűjtés: január 12. és 26.

 

Házhoz menő csomagolási (szelektív) hulladékgyűjtési időpontok:

2024. január 5., 19. (pénteki napokon)

2024. február 2., 16. (pénteki napokon)

2024. március 1., 15., 29. (pénteki napokon)

2024. április 12., 26. (pénteki napokon)

2024. május 10., 24. (pénteki napokon)

2024. június 7., 21. (pénteki napokon)

2024. július 5.; 19. (pénteki napokon)

2024. augusztus 2., 16.; 30. (pénteki napokon)

2024. szeptember 13.; 27. (pénteki napokon)

2024. október 11.; 25. (pénteki napokon)

2024. november 8.; 22. (pénteki napokon)

2024. december 6.; 20. (pénteki napokon)

 

Házhoz menő zöldhulladék gyűjtés:

2024. január: -

2024. február: -

2024. március: -

2024. április 19. (pénteki napon)

2024. május 17., 31. (pénteki napokon)

2024. június 14., 28. (pénteki napokon)

2024. július 12.; 26. (pénteki napokon)

2024. augusztus 9.; 23. (pénteki napokon)

2024. szeptember 6.; 20. (pénteki napokon)

2024. október 4.; 18. (pénteki napokon)

2024. november 1. (pénteki napon)

2024. december: -

 

 

A DTKH részletes tájékoztatója ide kattintva érhető el.

 



Kereső



Ha Ön egyéni vállalkozó, erre érdemes odafigyelnie!

A PMKH Nagykátai Járási Hivatala felhívja az illetékességéhez tartozó 15 településen (pl.  Sülysáp) székhellyel rendelkező egyéni vállalkozók figyelmét, hogy fokozottan figyeljék az ügyfélkapujukra érkező küldeményeket!




Míg korábban a Hatóság postai úton levelezett a vállalkozókkal, 2018. január 1. napjától kezdve a legtöbb állami szerv (pl.: NAV, bíróságok, hatóságok), így a PMKH Nagykátai Járási Hivatala is, CSAK ELEKTRONIKUS úton tartja a kapcsolatot a vállalkozókkal!

Sajnos az a tapasztalat, hogy a vállalkozók nagy része sem az ügyfélkapuját, sem az ügyfélkapujához hozzárendelt elektronikus levelezési címét (e-mailjét) sem figyeli, pedig az e-mail címre minden esetben értesítést küld a rendszer, ha az ügyfélkapura küldemény érkezett. Így fordulhat elő az, hogy a vállalkozó újonnan felvett tevékenységi körét, vagy akár az egész vállalkozását megszüntetheti a Hatóság (mivel a kiküldött küldeményeket a vállalkozó nem veszi át, így nem is értesül arról, hogy vállalkozása ellenőrzés alatt áll.)  

 

Kérjük, hogy azok az egyéni vállalkozók, akik az utóbbi időben indították vagy módosították a vállalkozásukat, vagy ezt tervezik, azok FOKOZOTTAN FIGYELJÉK AZ ÜGYFÉLKAPUJUKAT és az ahhoz tartozó E-MAIL címüket.

 

Vonatkozó jogszabályhelyek: Az elektronikus ügyintézés és bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv) 9. § (1) bekezdés a) pont, aa) alpontja alapján az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet (az Eüsztv. 1. § 23. pontja értelmében az egyéni vállalkozó is) 2018. január 1. napjától elektronikus ügyintézésre köteles. Az egyéni vállalkozóról és egyéni cégről szóló 2009. évi CXV. törvény (továbbiakban: Evectv.) 19/A § (2) bekezdése előírja, hogy a Hatóság a nyilvántartásba vételt követő 30 napon belül, továbbá ellenőrzési terv alapján és eseti jelleggel ellenőrzi azt, hogy az egyéni vállalkozó működése megfelel-e a jogszabályi rendelkezéseknek.

 

 

Tarnavölgyiné dr. Tényi Ágnes

Járási Hivatalvezető




Új hozzászólás

Hozzászólások Oldalanként