Gyorssegítség

Orvosi ügyelet: 
+36(29)440-074
(munkanapokon 6:00-8:00, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon)

Önkéntes tűzoltók:
+36(30)528-5493

Közvilágítás:
Online hibabajelentő
Telefonon: +36(29)635-449 (Hivatali időben, azaz Hétfőn 08:00-18:00, Kedden - Szerdán - Csütörtökön 08:00-16:00, Pénteken 08:00-14:00)

Víz- és csatornaszolgáltatás:
TRV Zrt. hibabejelentő
: +36(80)205-157

Hulladékszállítás: 
2019. évi szállítási és ügyfélszolgálati időpontok


Szelektív hulladékgyűjtés

Házhoz menő csomagolási- és zöldhulladék 2019. évi szállítási rend:


Fenyőfa gyűjtés:

2019. január 12. (szombat) és január 22. (kedd)


Házhoz menő csomagolási (szelektív) hulladékgyűjtési időpontok:

2019. január 8. és január 22. (keddi napokon)

2019. február 5. és február 19. (keddi napokon)

2019. március 5 és március 19. (keddi napokon)

2019. április 2.; április 16. és április 30. (keddi napokon)

2019. május 14. és május 28. (keddi napokon)

2019. június 11. és június 25. (keddi napokon)

2019. július 9. és július 23. (keddi napokon)

2019. augusztus 6. és augusztus 20. (keddi napokon)

2019. szeptember 3. és szeptember 17. (keddi napokon)

2019. október 1.; október 15 és október 29. (keddi napokon)

2019. november 12. és november 26. (keddi napokon)

2019. december 10. és december 24. (keddi napokon)

 

Házhoz menő zöldhulladék gyűjtés:

2019. április 16. (kedd)

2019. május 14. (kedd)

2019. június 11. (kedd) és június 24. (hétfő)

2019. július 9. (kedd)

2019. augusztus 6. (kedd)

2019. szeptember 3. (kedd) és szeptember 16. (hétfő)

2019. október 1. és október 29. (keddi napokon)

2019. november 11. (hétfő) és november 26. (kedd)



Kereső



Ha Ön egyéni vállalkozó, erre érdemes odafigyelnie!

A PMKH Nagykátai Járási Hivatala felhívja az illetékességéhez tartozó 15 településen (pl.  Sülysáp) székhellyel rendelkező egyéni vállalkozók figyelmét, hogy fokozottan figyeljék az ügyfélkapujukra érkező küldeményeket!




Míg korábban a Hatóság postai úton levelezett a vállalkozókkal, 2018. január 1. napjától kezdve a legtöbb állami szerv (pl.: NAV, bíróságok, hatóságok), így a PMKH Nagykátai Járási Hivatala is, CSAK ELEKTRONIKUS úton tartja a kapcsolatot a vállalkozókkal!

Sajnos az a tapasztalat, hogy a vállalkozók nagy része sem az ügyfélkapuját, sem az ügyfélkapujához hozzárendelt elektronikus levelezési címét (e-mailjét) sem figyeli, pedig az e-mail címre minden esetben értesítést küld a rendszer, ha az ügyfélkapura küldemény érkezett. Így fordulhat elő az, hogy a vállalkozó újonnan felvett tevékenységi körét, vagy akár az egész vállalkozását megszüntetheti a Hatóság (mivel a kiküldött küldeményeket a vállalkozó nem veszi át, így nem is értesül arról, hogy vállalkozása ellenőrzés alatt áll.)  

 

Kérjük, hogy azok az egyéni vállalkozók, akik az utóbbi időben indították vagy módosították a vállalkozásukat, vagy ezt tervezik, azok FOKOZOTTAN FIGYELJÉK AZ ÜGYFÉLKAPUJUKAT és az ahhoz tartozó E-MAIL címüket.

 

Vonatkozó jogszabályhelyek: Az elektronikus ügyintézés és bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: Eüsztv) 9. § (1) bekezdés a) pont, aa) alpontja alapján az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet (az Eüsztv. 1. § 23. pontja értelmében az egyéni vállalkozó is) 2018. január 1. napjától elektronikus ügyintézésre köteles. Az egyéni vállalkozóról és egyéni cégről szóló 2009. évi CXV. törvény (továbbiakban: Evectv.) 19/A § (2) bekezdése előírja, hogy a Hatóság a nyilvántartásba vételt követő 30 napon belül, továbbá ellenőrzési terv alapján és eseti jelleggel ellenőrzi azt, hogy az egyéni vállalkozó működése megfelel-e a jogszabályi rendelkezéseknek.

 

 

Tarnavölgyiné dr. Tényi Ágnes

Járási Hivatalvezető


2019-01-24 16:30




Új hozzászólás

Hozzászólások Oldalanként