Gyorssegítség

Orvosi ügyelet: 16-08h, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon: +36(29)440-074

Önkéntes tűzoltók: +36(30)528-5493

Közvilágítás hibabejelentés:

Telefonon: +36(29)635-435 (Hivatali időben, azaz Hétfőn 08:00-18:00, Kedden - Szerdán - Csütörtökön 08:00-16:00, Pénteken 08:00-14:00)

Internetes hibabejelentő felület elérhetősége, ahol online bejelenthető a közvilágítási hiba:

https://kozvilhiba.hu/hibabejelentes


TRV Zrt. hibabejelentő (víz, szennyvíz): +36(80)205-157

Közterület-felügyelet: +36(30)725-91-22


Szelektív hulladékgyűjtés

Házhoz menő szelektív hulladékgyűjtési időpontok:

2018. október 2. (kedd)

2018. október 16. (kedd)

2018. október 30. (kedd)

2018. november 13. (kedd)

2018. november 27. (kedd)

2018. december 11. (kedd)

2018. december 25. (kedd)

Zöldhulladék szállítási időpontok:

2018. október 2. (kedd)

2018. október 15. (hétfő)

2018. október 30. (kedd)

2018. november 12. (hétfő)

2018. november 27. (kedd)

2018. december 25. (kedd)



Kereső



A zöldhulladék szállítás 2018. évi további dátumairól

Az utóbbi napokban többen jelezték felém, hogy a www.sulysap.hu honlapon közzétett zöldhulladék szállítás utolsóként közölt dátuma 2018.04.17. Felmerült tehát a kérdés: hogyan tovább, mikor szállítanak legközelebb?




Még március közepén keresett meg levélben a szolgáltató és jóváhagyásomat kérte a csatoltan megküldött lakossági tájékoztató tartalmához, melyben havi egy zöldhulladék begyűjtés szerepelt az év hátralévő időszakára. Válaszlevelemben jeleztem, hogy elégtelennek tartom a négy hetente történő zöldhulladék szállítást a vegetációs időszakban, hiszen a nyári melegben a bezsákolt fűnyesedék és egyéb zöldhulladék akár már egy-két hét alatt is cseppfolyósodik és bűzössé válik, tárolása nehézkes a lakosság részére, továbbá semmi értelmét nem látom a téli időszakban végzett zöldhulladék gyűjtésnek, jelesül a tervezetben szereplő december 25.-inek pl. Kértem, hogy a tavalyi gyakorlat szerint történjen a begyűjtés. A válasz elutasító volt, a kapacitások megfelelő és egyenletes kihasználtságával magyarázták az év minden időszakában havonta történő zöldhulladék szállítást. Ismételt válaszomban jeleztem, hogy ez legalább annyira abszurd, mintha a városüzemeltető cégünk télen-nyáron járatná a hókotrókat az egyenletes kihasználtság érdekében….

Ezt követően a cég egyik vezetőjével tárgyalásra került sor április közepén. A tárgyaláson jeleztem, hogy a hatályos közszolgáltatási szerződésünk szerint lássák el a feladatot, azaz április 1. és november 30. között 12 alkalommal végezzék el a zöldhulladék begyűjtését!

Jelenleg várom az ennek megfelelő ütemezés megküldését, amit jóváhagyásom után sokszorosítanak, majd önkormányzatunk közreműködésével juttatnak ki a lakosság felé. A közszolgáltatási szerződésünknek megfelelő ütemezés várhatóan május hónapra még csak egy dátumot fog tartalmazni (tekintettel az idő előrehaladottságára), ez a dátum pedig várhatóan május 15. lesz.

 

Horinka László

polgármester


2018-05-03 09:32




Új hozzászólás

Hozzászólások Oldalanként
Gyöngyvér 2018.05.03 14:29:39
Köszönjük az intézkedést, remélhetőleg arra is kiterjed majd, hogy NE MARADJANAK KI UTCÁK, mert sajnos az utóbbi időben rendszeresen kihagytak utcákat, ahova nem jöttek el. Ami azért érdekes, mert a kommunális és a /PET/ szállító kukásautók most már mondhatni rendben jönnek, rendszeresen, míg a zöldhulladék elszállításánál bizony vannak fehér foltok/utcák/, melyek kimaradnak,jelesül Sápon pl a Templom utca is legutóbb...:(