Gyorssegítség

Orvosi ügyelet: 16-08h, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon: +36(29)440-074

Önkéntes tűzoltók: +36(30)528-5493

Közvilágítás hibabejelentés:

Telefonon: +36(29)635-435 (Hivatali időben, azaz Hétfőn 08:00-18:00, Kedden - Szerdán - Csütörtökön 08:00-16:00, Pénteken 08:00-14:00)

Internetes hibabejelentő felület elérhetősége, ahol online bejelenthető a közvilágítási hiba:

https://kozvilhiba.hu/hibabejelentes


TRV Zrt. hibabejelentő (víz, szennyvíz): +36(80)205-157

Közterület-felügyelő :


Szelektív hulladékgyűjtés

Házhoz menő szelektív hulladékgyűjtési időpontok:

2018. január 9. (kedd)

2018. január 23. (kedd)

2018. február 6. (kedd)

2018. február 20. (kedd)

2018. március 6. (kedd)

2018. március 20. (kedd)

2018. április 3. (kedd)

2018. április 17. (kedd)

Zöldhulladék szállítási időpontok:

2018. január 23. (kedd)

2018. február 20. (kedd)

2018. március 20. (kedd)

2018. április 17. (kedd)



Kereső



Tájékoztatás a zöldhulladékos zöld zsákokkal összefüggésben

Sülysáp Város Önkormányzata közbeszerzési eljárást követően 2017.03.01-től ismét az ÖKOVÍZ Kft.-vel áll szerződéses kapcsolatban a hulladékkezelési feladatok ellátását illetően. A szerződés értelmében évente 14 alkalommal kell a szolgáltatónak biztosítania a zöldhulladék szervezett, házhoz menő begyűjtését.




Ebből két alkalommal, januárban fenyőfát gyűjt a szolgáltató.

A további 12 alkalom áprilistól november végéig a szolgáltató és az önkormányzat egyeztetése alapján kerül évente meghatározásra. A 2017 áprilisában indult zöldhulladék-gyűjtési időszakot megelőzően, még márciusban, a szolgáltató egy tájékoztatót és 4 db. „zöld zsákot” jutatott el minden sülysápi háztartásba. A 4 db. zsák az áprilisi két begyűjtési alkalmat volt hivatott kiszolgálni, ugyanis begyűjtési alkalmanként 2-2 db. cserezsákot kell biztosítani a szolgáltatónak a megkötött szerződés szerint. A tájékoztatóban az ÖKOVÍZ Kft. jelezte, hogy az első begyűjtés alkalmával (április 4-én) nem, majd csak a második gyűjtés alkalmával (április 18-án) adnak további cserezsákot.

A mögöttes gondolat az volt, hogy egyben kapják meg a felhasználó az egész hónapra jutó zsák mennyiséget és maguk dönthessék el, hogy azokat mikor használják fel. A második gyűjtési alkalommal (április 18-án) tehát minden háztartásnak kapnia kellett volna legalább két db „zöld zsákot”, akkor is, ha azon a napon nem tett ki zöldhulladékot, hiszen előfordulhatott olyan, hogy valaki mind a négy április hónapra juttatott zsákot április 4-én használta fel, és nem tett ki zsákot április 18-án. Ezzel szemben 18-án csak ott adtak cserezsákot, ahonnan „zöld zsákot” szállítottak el.

A problémát jeleztem az ÖKOVÍZ Kft. felé és javaslatot tettem arra, hogy a következő, május 2-án esedékes zöld hulladék szállítást megelőzően, akár az április 26-án esedékes kommunális szállítás alkalmával minden háztartásba juttassanak el 2-2 db. „zöld zsákot”, ezzel a kialakult problémát megnyugtató módon kezelve. Javaslatomat az ÖKOVÍZ Kft.-nél is mérlegelik és amennyiben a hátralévő rövid idő alatt sikerül megszervezni, úgy végrehajtják. Remélem, hogy ily módon mindenki számára megnyugtató módon zárul a „zöld zsákok” körül kialakult helyzet.

Horinka László polgármester


2017-04-22 14:39




Új hozzászólás

Hozzászólások Oldalanként
doser 2018.01.25 10:58:30
Tisztelt Katus Norbert! Igaza lett egyszer én is elégedett leszek a szolgáltatással lejjebb írt mondatával.Megelégedett lettem a héten már nem először nem vitték el a zöld hulladékot. Máskor rájuk kellett telefonálni.Zöldhulladék szállítási időpontok:

2018. január 23. (kedd) Még egyszer szeretnék gratulálni a szerződésükhöz.Üdv: doser
doser 2017.06.13 09:57:49
Felénk a szelektívet nem vitték el.Zöld hulladékot elvitt,de 3 zsák helyett csak 2 zsákot hagytak.A szelektív ott maradt. Gratulálni szeretnék az Önkormányzatnak ismét jó szerződést kötöttek!Vajon ki járt jól vele?Mi nem az biztos,ezzel együtt vajon miért kell különgyűjteni a hulladékot, ha egy autó vinne el mindent.doser
Katus Norbert 2017.04.24 14:38:01
Tisztelt doser!

A Város vezetését nem a szerződött cég neve, hanem a lakosok felé vállalt szolgáltatások mértéke és minősége foglalkoztatja elsősorban.

A "Hulladékgazdálkodási közszolgáltatás biztosítása Sülysáp, Kóka, Tóalmás, Bénye településeken” tárgyú közbeszerzési eljárásban (a négy település közösen) választottuk ki az ÖKOVÍZ Kft-t az új szolgáltatónak.

Az ajánlat tartalma mind a négy településnek megfelelt, így bízhatunk abban, hogy valóban jó irányba mozdult el a helyi hulladékszállítás.

Emlékeztetőül: azzal az ÖKOVÍZ Kft-vel, akivel "akivel a múlt év folyamán felbontották" (a szerződést), azért tudtunk ismét - a fenti eljárást követően - szerződést kötni, mert a korábbi állapothoz képest nem csak belterületen, hanem a teljes külterületen is biztosítják a szolgáltatást, vállalták a rendszeres zöldhulladék-szállítást, a házhoz menő lomtalanítást, ez utóbbit ráadásul évente nem egyszer, hanem kétszer.
Ez vitathatatlanul előrelépés a korábbi szolgáltatási színvonalhoz képest.

Büszkék vagyunk arra, hogy a tavalyi szerződésbontást és a lakosság érdekeit érvényesítő tárgyalásokat követően, melyben Sülysáp kezdeményező volt és oroszlánrészt vállalt, végül egy sokkal jobb ellátási rendet eredményezett.

Reméljük, hogy a sülysápiak számára elérhető hulladékgazdálkodási szolgáltatások köre még tovább fog bővülni, amit az országos átszervezések és a folyamatos tárgyalásaink is pozitív irányba terelnek.

Remélem, hogy a fentieket megértve, egyszer Ön is elégedett lesz a szolgáltatással és a szolgáltató nevével is.

Üdvözlettel: Katus Norbert
doser 2017.04.22 21:44:29
Tisztelt Önkormányzat! Gratulálok,hogy ismét azzal a szolgàltatóval kötöttek szerződést akivel a múlt év folyamán felbontották.Vajon jó döntés született?doser