Gyorssegítség

Orvosi ügyelet: 16-08h, hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon: +36(29)440-074

Önkéntes tűzoltók: +36(30)528-5493

Közvilágítás hibabejelentés: +36(40)200-817 E-mail

Csőtörés bejelentése: +36(70)902-6096

Csatorna hibabejelentés: +36(70)685-9322

Közterület-felügyelő :

TÁVÜSZ Kft. - szennyvízszippantás: +36(30)742-0341


Szelektív hulladékgyűjtés

Házhoz menő szelektív hulladékgyűjtési időpontok:

június 13. (kedd)

június 27 (kedd)

július 11. (kedd)

július 25. (kedd)

augusztus 8. (kedd)

augusztus 22. (kedd)

szeptember 5. (kedd)

szeptember 19. (kedd)

Zöldhulladék szállítási időpontok:

június 13. (kedd)

július 11. (kedd)

augusztus 8. (kedd)

szeptember 5. (kedd)



Kereső



Tájékoztatás a zöldhulladékos zöld zsákokkal összefüggésben

Sülysáp Város Önkormányzata közbeszerzési eljárást követően 2017.03.01-től ismét az ÖKOVÍZ Kft.-vel áll szerződéses kapcsolatban a hulladékkezelési feladatok ellátását illetően. A szerződés értelmében évente 14 alkalommal kell a szolgáltatónak biztosítania a zöldhulladék szervezett, házhoz menő begyűjtését.




Ebből két alkalommal, januárban fenyőfát gyűjt a szolgáltató.

A további 12 alkalom áprilistól november végéig a szolgáltató és az önkormányzat egyeztetése alapján kerül évente meghatározásra. A 2017 áprilisában indult zöldhulladék-gyűjtési időszakot megelőzően, még márciusban, a szolgáltató egy tájékoztatót és 4 db. „zöld zsákot” jutatott el minden sülysápi háztartásba. A 4 db. zsák az áprilisi két begyűjtési alkalmat volt hivatott kiszolgálni, ugyanis begyűjtési alkalmanként 2-2 db. cserezsákot kell biztosítani a szolgáltatónak a megkötött szerződés szerint. A tájékoztatóban az ÖKOVÍZ Kft. jelezte, hogy az első begyűjtés alkalmával (április 4-én) nem, majd csak a második gyűjtés alkalmával (április 18-án) adnak további cserezsákot.

A mögöttes gondolat az volt, hogy egyben kapják meg a felhasználó az egész hónapra jutó zsák mennyiséget és maguk dönthessék el, hogy azokat mikor használják fel. A második gyűjtési alkalommal (április 18-án) tehát minden háztartásnak kapnia kellett volna legalább két db „zöld zsákot”, akkor is, ha azon a napon nem tett ki zöldhulladékot, hiszen előfordulhatott olyan, hogy valaki mind a négy április hónapra juttatott zsákot április 4-én használta fel, és nem tett ki zsákot április 18-án. Ezzel szemben 18-án csak ott adtak cserezsákot, ahonnan „zöld zsákot” szállítottak el.

A problémát jeleztem az ÖKOVÍZ Kft. felé és javaslatot tettem arra, hogy a következő, május 2-án esedékes zöld hulladék szállítást megelőzően, akár az április 26-án esedékes kommunális szállítás alkalmával minden háztartásba juttassanak el 2-2 db. „zöld zsákot”, ezzel a kialakult problémát megnyugtató módon kezelve. Javaslatomat az ÖKOVÍZ Kft.-nél is mérlegelik és amennyiben a hátralévő rövid idő alatt sikerül megszervezni, úgy végrehajtják. Remélem, hogy ily módon mindenki számára megnyugtató módon zárul a „zöld zsákok” körül kialakult helyzet.

Horinka László polgármester


2017-04-22 14:39




Új hozzászólás

Hozzászólások Oldalanként
doser 2017.06.13 09:57:49
Felénk a szelektívet nem vitték el.Zöld hulladékot elvitt,de 3 zsák helyett csak 2 zsákot hagytak.A szelektív ott maradt. Gratulálni szeretnék az Önkormányzatnak ismét jó szerződést kötöttek!Vajon ki járt jól vele?Mi nem az biztos,ezzel együtt vajon miért kell különgyűjteni a hulladékot, ha egy autó vinne el mindent.doser
Katus Norbert 2017.04.24 14:38:01
Tisztelt doser!

A Város vezetését nem a szerződött cég neve, hanem a lakosok felé vállalt szolgáltatások mértéke és minősége foglalkoztatja elsősorban.

A "Hulladékgazdálkodási közszolgáltatás biztosítása Sülysáp, Kóka, Tóalmás, Bénye településeken” tárgyú közbeszerzési eljárásban (a négy település közösen) választottuk ki az ÖKOVÍZ Kft-t az új szolgáltatónak.

Az ajánlat tartalma mind a négy településnek megfelelt, így bízhatunk abban, hogy valóban jó irányba mozdult el a helyi hulladékszállítás.

Emlékeztetőül: azzal az ÖKOVÍZ Kft-vel, akivel "akivel a múlt év folyamán felbontották" (a szerződést), azért tudtunk ismét - a fenti eljárást követően - szerződést kötni, mert a korábbi állapothoz képest nem csak belterületen, hanem a teljes külterületen is biztosítják a szolgáltatást, vállalták a rendszeres zöldhulladék-szállítást, a házhoz menő lomtalanítást, ez utóbbit ráadásul évente nem egyszer, hanem kétszer.
Ez vitathatatlanul előrelépés a korábbi szolgáltatási színvonalhoz képest.

Büszkék vagyunk arra, hogy a tavalyi szerződésbontást és a lakosság érdekeit érvényesítő tárgyalásokat követően, melyben Sülysáp kezdeményező volt és oroszlánrészt vállalt, végül egy sokkal jobb ellátási rendet eredményezett.

Reméljük, hogy a sülysápiak számára elérhető hulladékgazdálkodási szolgáltatások köre még tovább fog bővülni, amit az országos átszervezések és a folyamatos tárgyalásaink is pozitív irányba terelnek.

Remélem, hogy a fentieket megértve, egyszer Ön is elégedett lesz a szolgáltatással és a szolgáltató nevével is.

Üdvözlettel: Katus Norbert
doser 2017.04.22 21:44:29
Tisztelt Önkormányzat! Gratulálok,hogy ismét azzal a szolgàltatóval kötöttek szerződést akivel a múlt év folyamán felbontották.Vajon jó döntés született?doser